zaraiza

8 saker sagabaga irriterar sig på

Har ganska stor lust att bara kopiera Idas lista.. fast det tänker jag inte göra..men tänk sådär allt på idas lista förutom sudoko, för det är jag väldigt bra på.
 
1. Folk som gnäller på vad andra gör, även fast dom gör precis lika dant.
2. Luddiga tröjor, bär en sådan just nu...väldigt irriterande.
3. Folk som inte förstår.
4. När någon ljuger om små saker typ.. Jaaa, jag har en sån men den har jag tappat bort! ...jahaja..
5. Människor som säger åt mig vad jag ska göra, värsta jag vet x100, och den fanns på Idas lista..
6. Smsa när man är förbannad.. det bara går inte.
7. När man stör sig på någon och den inte förstår det.
8. Folk som tror att dom är mycket bättre än alla andra..dööööö.
 /saga
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback