zaraiza

10 lite udda fakta om moi


1.När jag var mellan 7-9 år så blödde jag näsblod 2-3 gånger i veckan.
2.När jag är ensam och äter Ahlgrens Bilar så brukar jag mosa dom och töja ut dom för att dom ska smaka godare.
3.Jag sover brukar sova med strumpor på.
4.Jag vägde mig varje dag under 6-7 klass.
5.Jag signerar mig som "Zara" här på bloggen för att jag och Saga lekte en lek år 2009 då vi låtsades vara tvillingar.
6.Jag säger "hon" istället för "henne" och jag säger "vore" istället för "borde".
7.Jag har spelat fiol när jag var yngre.
8.Jag har gått i Gymnastik i ca 8år.
9.Jag har en gitarr men jag kan inte spela på den.
10.Jag har komplex över mitt överbett och mina tänder.

/Zara




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback