zaraiza

Saker som vi glömt bort att säga

Jag och Saga är så dåliga på det här. Jag kan kolla bloggen varje dag utan att ens göra ett inlägg, knäppt faktiskt.
Men jag gör ett nu så, I guess that the problemo är löst!
Vi var ju i Stockholm för några dagar sen och jag vill vara en normal bloggerska och visa en bild på vad jag har köpt. Men jag tänker inte skriva vad allt kostar och vart det är ifrån eftersom jag aldrig sparar mina kvitton. Jag får liksom ångest utav det. Till och med om jag hade haft en miljon så hade jag fått ångest för att jag spenderar pengar på saker, fast nej. Jag överdrev.
 
 
 
Men nog om det, vill faktiskt säga att jag såg Friends With Benefits nyss! Jag är lite efter jag vet...
men det är för att jag aldrig trodde att det var bra, så jag gav det aldrig en chans.
och bara för att jag har sett den så måste jag vara en tönt och lägga upp en jätte gulligt bild till den!
/Zara  (jätte långt inlägg, förlåt)
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback