zaraiza

nononono

Hola amigos , nu är jag hemma igen!
Har visserligen varit det ända sen typ halv 3 inatt men inte har jag tänkt på dig bloggis..förlåt mig snälla du!
 
jag har inte hunnit lägga in bilderna från kameran än men så länge får ni väl nåt annat..
ida var här en sväng idag och gud så skönt det var att träffa min bestis festis!
har saknat henne otroooligt mycket , men nu ska jag sova puss hejdå.
 
oj..kanske måste förklara mig.. när rubriken lyder nononono..
det var så att när jag satte mig här för att skriva detta så , sa min mage just precis så..
nononono.. 
 
 
 
köpte min en frapu..nånting i spanien, och dom förstog inte vad jag hette...söta.
 
 
/iza
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback