zaraiza

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Har för en gångs skull haft en hel del att berätta! har ju fyra dagars blogg torka eller vad det nu kallas..
Men i onsdags så var jag Ida och Michelle på picknick uppe på en av skolans stora stenar (även kallad gökstenstoppen) men där käkade vi goa bullar och skrek så högt vi bara kunde.
I torsdags så gick min mobil sönder och jag slutade tidigt i skolan men ändå så tillbringade jag hela min dag till att prata i telefon och försöka lista ut vart jag kunde skicka bobon på lagning.
I fredags var det regnhumör 2 och jag och ida lekte i vatten pölarna , och blev en aning blöta! blöta..inte så..
Hahaha! Och i lördags firade jag min bror som har fyllt år , käkade god saker och hade väldigt trevligt!
I söndags var jag på mitt kusinbarns dop , hon är hur gulig som helst och jag skulle bara kunna äta upp henne!! Senare så kom ida och gjorde mig sällskap här uppe i mitt väldigt "fina" rum , sedan fick vi besök utanför fönstret av Sebastian , Pontus & Jesper!
Och idag , måndag har jag käkat slagsta glass med Michelle , och sedan hängt runt med Ida , Jesper & Pontus !
 
 
Usch vad långt det blev .. men så blir det när jag inte har min underba teleaparat !
 
Hejs!
 
 
 
Herrejöses , ber om ursäkt för alla särksrivningar och stavfel men nu ska jag gå och krypa ner i sägngen och kolla på one tree hill , och jag orkar banne mig inte ändra! puss
 
/iza



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback